not today.jpg

 

https://www.youtube.com/watch?v=v459e_2PPJQ

 

VERSE 1
Trouble won’t throw me

困難並不會因此拋棄我
Won’t break me

並不會捆綁我
Won’t scare me

更不會嚇怕我
No more

永遠都不會
Fear must have thought I was faithless

恐懼一定覺得我不夠信心
When it came for my heart

當他進入我心 但你錯了 我並沒有

 

PRE-CHORUS 1
‘Cause I got a song that will never die

因我得到此歌而永遠不會死
I know Your love is the reason why

我知道祢的愛就是原因

 

CHORUS 1
I’ll sing the night into the morning

我會由晚上歌唱直到早上
I’ll sing the fear into Your praise

我會由恐懼歌唱到讚美
I’ll sing my soul into Your presence

我會歌唱我的靈魂進入祢的存在
Whenever I say Your Name

每當我稱頌祢的名
Let the devil know not today

就讓魔鬼知道 今天不是他們的慶典

 

VERSE 2
Tell me did the enemy panic

告訴我 那些敵人有沒有恐懼
As You took up that cross

提起祢的十架
Tell me did the darkness cry mercy

告訴我 黑暗有沒有哭著請求憐憫
As You rolled back that rock

祢滾動那塊石頭

 

PRE-CHORUS 2
‘Cause I know Your life is the life in mine

因我知道祢的生命就是活在我生命當中
I know Your love is the reason why

我知道祢的愛就是原因

 

 

CHORUS 2
I’ll sing the night into the morning

我會由晚上歌唱直到早上
I’ll sing the fear into Your praise

我會由恐懼歌唱到讚美
I’ll sing my soul into Your presence

我會歌唱我的靈魂進入祢的存在
Whenever I say Your Name

每當我稱頌祢的名
Let the devil know not today

就讓魔鬼知道 今天不是他們的慶典

Whenever I say Your Name Jesus

每當我稱頌祢的名 耶穌
Let the devil know not today

就讓魔鬼知道 今天不是他們的慶典
Not now not ever again

不是現在 更不是過去及未來

 

BRIDGE
Your love stood down death

祢的愛勝過死亡
Crushed the devil’s head

摧毀魔鬼的頭
Fear is just a liar

恐懼只是一個說謊者
Running out of breath

氣喘 呼吸不了
The fight beneath Your feet

戰鬥使你重新站起來
I’m standing on Jesus’ Name

我站在耶穌基督的名
So let the devil know not today

所以就讓魔鬼知道 今天不是他們的慶典
Let the devil know not today No no

就讓魔鬼知道 今天不是他們的慶典 永不是 永遠不是
Not now not ever again Jesus

不是現在 更不是過去及未來 耶穌
Let the devil know not today

就讓魔鬼知道 今天不是他們的慶典

 

 

 

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 飛奇 的頭像
    飛奇

    飛飛的世界

    飛奇 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()