07-Never-Alone_Card.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=J9dhC7lu7kY

 

Verse 1
In the dark You lift my eyes

 

在黑暗裏  掀起我眼睛

For this journey You designed

 

 

設計的旅程當中
Your light guiding me

祢的光指引我

 

Verse 2
Let my heart align with You

就讓我的心對齊於
In Your word and in Your truth

祢的話語及真理當中
Your voice calling me

祢用聲音呼喚我
My faith in the unseen

我的信念在未見裏

 

Chorus
Oh You reign in my soul

喔 祢統治在我的靈魂裏
Oh You reign in my soul

喔 祢統治在我的靈魂裏
I will never be alone

我永遠不會孤單
I will never be alone

我永遠不會孤單

 

Verse 3
Though my world may fall and fail

通過我的世界 可能跌倒並失敗

You alone are sovereign still

祢的孤單仍然是主權
Constant in my trial

即使在審判中仍不變

 

Verse 4
On the earth Your kingdom reign

在地上 祢的國臨到並統治
All creation brings You praise

所創造物都要讚美
Jesus You are life

主耶穌 祢就是生命
Your Name lifted high

祢的名被高舉

 

Bridge
My soul revived in Your broken hands

我的靈魂復活了 在祢破損的手裏
Gracious blood wore my sin and shame

親切的血帶著我的罪和恥辱
Now forever until the end

現在 永遠 直到最後
Oh You reign

喔 祢在位
Oh You reign

喔 祢永遠在位

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 飛奇 的頭像
    飛奇

    飛飛的世界

    飛奇 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()