no one but you.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=Wo5uf4-WCdE

VERSE 1
Who can melt the hardest heart

誰能溶化最硬又封閉的心
And speak life into my soul

及以生命進入我的靈魂
Who can spin the world around

誰能可以轉動整個世界
And hold me ever close

及捉緊我如此接近

 

VERSE 2
Who can search the depths of me

誰能找到在深處的我
And love me to the core

及愛我如此深 到世界的核心
Who controls the world I see

誰能控制我看見的這個世界
And walks me through it all

並與我一同走過 

 

CHORUS
No one but You

沒有其他人能 只有
No one but You

沒有其他人能 只有

 

VERSE 3
Who has made the righteous bright

誰創造正義與光明
Who has paved my way with grace

誰一早已鋪好我與救恩的路
Loved me through my darkest hours

愛我尤其當我身最在最黑暗的時刻
A thousand different ways

有千萬種不同的方法

 

POST CHORUS
I’ll sing of Your love

我會歌唱祢的愛
I can’t get enough

我取得並不足夠
I just want you

我只想要

The Lord of my soul

我主我的靈魂
King of my heart

君王於我心
Jesus it’s You

主耶穌就是

 

BRIDGE
Hear the oceans roar

聽 是海洋怒吼
See the skies light up

看 整個天空亮起來
Every heart now

現在所有的心
Sing to the Lord

都要讚美主

Hear the rocks cry out

聽 是石頭在喊叫
See the mountains bow
看 是眾山在跪拜
 

Every heart come

現在所有的心
Worship the Lord

都要敬拜讚美主

 

BRIDGE 2
No one but You

沒有其他人能 只有
No one but You

沒有其他人能 只有
No one Lord but You

沒有其他人能 只有主祢能

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 飛奇 的頭像
    飛奇

    飛飛的世界

    飛奇 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()